فروش پای مرغ صادراتی و تعرفه گمرکی پای مرغ
نوشته شده توسط : بورس سی تو
چکیده مقاله:

فروش پنجه و پای مرغ پاک شده صادراتی مستقیم از تولیدکننده

تامین محصولات غذایی منجمد از جمله پنجه و پای مرغ پاک شده صادراتی با استانداردهای جهانی و در تناژ بالا با بسته‌بندی‌ مناسب جهت صادرات به کشورهای چین، کره، فیلیپین، مکزیک، آفریقای جنوبی و… از جمله توانمندی‌های بازرگانی سفیدخانی می‌باشد. این مجموعه توانایی تامین ماهانه بیش از 2000 تُن پای مرغ پاک شده صادراتی با بهترین کیفیت به صورت فله و بسته‌بندی و طبق درخواست و سفارش مشتریان در سراسر جهان را دارد.این یک اطلاعیه از برخی وقایع است.

بسیاری از محصولات وجود دارند که شاید در بازار داخلی فروش بسیار چشم‌گیری نداشته ولی صادرات آن‌ها علاوه بر سود سرشاری که دارد، باعث ارزآوری برای کشور نیز می‌شود. پای مرغ یکی از همین محصولات است، محصولی که در برخی از کشورها افراد از آن به عنوان سوپ، میان ‌وعده، غذای سرد و… استفاده می‌کنند. به همین منظور بسیاری از فعالان اقتصادی به دنبال خرید و فروش پنجه و پای مرغ پاک شده صادراتی مستقیم از تولیدکننده هستند.

ما در مقاله (فروش پنجه و پای مرغ پاک شده صادراتی مستقیم از تولیدکننده) قصد داریم علاوه بر ارائه توضیحات مختصری در رابطه با انواع پا و پنجه مرغ، شما عزیزان را با کشورهایی که این محصول را روزانه به روش‌های مختلف مورد مصرف قرار می‌دهند آشنا کنیم.

شاید برای شما جالب باشد که در برخی از کشورها از پامرغ نه تنها در غذاهایشان استفاده می‌کنند، بلکه به روش‌های مختلف و با رسپی‌های مختلف در طول روز از پای مرغ استفاده می‌کنند، در ادامه توضیحاتی پیرامون همین موضوع ارائه کرده‌ایم:

 

در این مقاله می‌خوانیم:

مقاصد صادراتی پای مرغ

کشور ایران نیز یکی از تولیدکنندگان پای مرغ صادراتی عمده در جهان محسوب می‌شود، در ایران شاید از پای مرغ فقط برای تهیه سوپ استفاده کنند ولی در بسیاری از کشورها پای مرغ بسیار محبوب بوده و غذاهایی که در طبخ آن‌ها از پای مرغ استفاده می‌شود بسیار متنوع و پرطرفدار هستند.

مقاصد صادراتی پای مرغ

در این بخش به کشورهایی که می‌توانند مقاصد صادراتی پای مرغ پاک شده ایران باشند اشاره کرده‌ایم؛

 

پای مرغ به چه کشورهایی صادرات می‌شود؟

در این بخش قصد داریم کشورهایی را نام ببریم که از پای مرغ در طول روز بسیار استفاده می‌کنند و علاقه بسیاری به غذاهایی که با پای مرغ تهیه می‌شوند دارند. برای آشنایی بیشتر در ادامه با ما همراه باشید؛

 

صادرات پای مرغ به چین

پای مرغ در بسیاری از کشورهای آسیایی از جمله چین توانسته محبوبیت بسیاری کسب کند و مردم این کشور غذاهای متنوعی با استفاده از پای مرغ طبخ می‌کنند. این محبوبیت مختص سلیقه قشر خاصی از جامعه نبوده و افراد مختلف با استفاده از رسپی‌های متنوع غذاهایی لذیذ و باب میل با استفاده از پای مرغ تهیه می‌کنند. پای مرغ در چین یک غذای محبوب به شمار می‌آید.

 

صادرات پای مرغ به اندونزی

یکی دیگر از کشورهایی که پای مرغ را در سبد غذایی خود قرار داده‌اند، کشور اندونزی می‌باشد. مردم اندونزی نه تنها از پای مرغ برای تهیه سوپ و غذا استفاده می‌کنند بلکه از در تهیه انواع پیش غذا و میان وعده و یا غذاهای مقوی مخصوص نوزادان و کودکان خود استفاده می‌کنند. پای مرغ در اندونزی نیز یک غذای محبوب به شمار می‌آید.

صادرات پای مرغ به اندونزی

صادرات پای مرغ به کره جنوبی و کره شمالی

کشور بعدی که مردم آن به تهیه غذاهای متنوع با پای مرغ علاقه دارند کشور کره می‌باشد. سرو پای مرغ با سس‌های مختلف برای کره‌ای‌ها بسیار رایج است. پای مرغ در کره نیز یک غذای محبوب به شمار می‌آید.

 

صادرات پای مرغ به فیلیپین

چهارمین کشوری که پای مرغ در وعده‌های غذایی آن‌ها جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد، کشور فیلیپین بوده. ساکنین فیلیپین با روش‌های مختلف پای مرغ را مرینیت کرده و از آن لذت می‌برند. پای مرغ در فیلیپین نیز یک غذای محبوب به شمار می‌آید.

 

صادرات پای مرغ به مکزیک

دیگر کشوری که از آن می‌توان به عنوان یکی از علاقه‌مندان به مصرف پای مرغ در غذاها، خورش‌ها و حتی تنقلاتشان یاد کرد کشور مکزیک است. تهیه غذاهای مختلف با استفاده از پا مرغ برای مکزیکی‌ها بسیار لذت بخش است، می‌توان گفت پای مرغ در مکزیک نیز یک غذای محبوب به شمار می‌آید.

 

صادرات پای مرغ به آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی می‌تواند ششمین مقصد صادراتی پای مرغ  پاک شده به شمار بیاید. کباب کردن پای مرغ در بین ساکنین آفریقای جنوبی بسیار مرسوم است و مردم این کشور از خوردن آن بسیار لذت می‌برند. پای مرغ در آفریقای جنوبی نیز یک غذای محبوب به شمار می‌آید.

 

صادرات پای مرغ به پرتغال

مردم کشور پرتغال نیز از پای مرغ در کنار غذاهای خود و یا به عنوان یک غذای اصلی استفاده می‌کنند. چاشنی‌ها و طعم دهنده‌های مختلف سبب شده تا پرتغالی‌ها لذت بیشتری از غذاهایی که در آن‌ها پای مرغ به کار رفته ببرند. پای مرغ در پرتغال نیز یک غذای محبوب به شمار می‌آید.

 

 

صادرات پای مرغ به مالزی

مالایی‌ها یا مالزی‌هایی‌ها در غذاهای سنتی خود از پای مرغ استفاده می‌کردند و همچنین امروزه با دستور پخت‌های متنوعی پای مرغ را سرو می‌کنند تا از خواص بی‌نظیر آن لذت ببرند. پای مرغ در مالزی نیز یک غذای محبوب به شمار می‌آید.

 

صادرات پای مرغ به جامائیکا

یکی از اصلی‌ترین مواد مورد استفاده در سوپ‌ها و غذاهای مردم جامائیکا پای مرغ می‌باشد، طوری که در بسیاری از مناطق این کشور شاهد استفاده از پای مرغ در بسیاری از وعده‌های غذایی روزانه آن‌ها خواهید بود. پای مرغ در جامائیکا نیز یک غذای محبوب به شمار می‌آید.

صادرات پای مرغ به اروپای شرقی

صادرات پای مرغ به اروپای شرقی

اروپای شرقی از دیگر مناطقی است که مردم در بخش‌های مختلف آن از پای مرغ در بسیاری از غذاهای خود استفاده می‌کنند و دلیل آن خواص بسیار زیادی‌ست که در پای مرغ وجود دارد. همین امر سبب شده تا در منوی بسیاری از رستوران‌ها شاهد غذاهای لذیذی باشیم که به گونه‌ای با پای مرغ مرتبط بوده و یا بخش اصلی آن غذا پای مرغ باشد. پای مرغ در اروپای شرقی نیز یک غذای محبوب به شمار می‌آید.

 

صادرات پای مرغ به روسیه، اوکراین، رومانی و مولداوی

روسیه، اوکراین، رومانی و مولداوی نیز از جمله کشورهایی هستند که استفاده از پای مرغ در غذاهایشان با ذائقه آن‌ها بسیار همخوانی دارد، از این رو سعی دارند از پای مرغ در وعده‌های غذایی مختلف، میان وعده‌ها، دسرها و یا حتی به عنوان تنقلات سالم نیز استفاده کنند. پای مرغ در روسیه، اوکراین، رومانی و مولداوی نیز یک غذای محبوب به شمار می‌آید.

مجموعه سفیدخانی این توانمندی را دارد که ماهانه بیش از 2000 تُن پنجه و پای مرغ پاک شده صادراتی را با بهترین کیفیت فرآوری و بسته‌بندی کند، و به صورت منجمد با رعایت استانداردهای جهانی به سراسر دنیا صادر کند. شما عزیزان جهت دریافت مشاوره و خرید انواع پای مرغ صادراتی می‌توانید با کارشناسان ما (09120681678) در ارتباط باشید.

 

موارد مصرف پای مرغ

در فرهنگ‌ها و کشورهای مختلف با توجه به ذائقه مردم آن منطقه می‌توان شاهد استفاده از پای مرغ در انواع غذاهای گرم، انواع غذاهای سرد، ساندویچ، سالادها، دسرها، میان‌وعده‌ها، استفاده به عنوان تنقلات، (در برخی کشورها) استفاده در هنگام سرو مشروب و … بود. در این بخش قصد داریم چند نمونه از غذاهای متنوعی که با استفاده از پای مرغ در کشورهای مختلف تهیه می‌شود را، معرفی کنیم.

موارد مصرف پای مرغ

  • پای مرغ در چین به روش‌های مختلفی سرو می‌شود، برای مثال به عنوان میان‌وعده در کنار آبجو و مشروب مورد استفاده قرار می‌گیرد و یا از پنجه مرغ در سوپ‌ها، غذاهای سرد و غذاهای گرم استفاده می‌کنند. در برخی از مناطق دیگر پنجه و پای مرغ را به صورت بخارپز، آب‌پز و سرخ کرده با استفاده از سس‌ لوبیای سیاه تخمیری، سس آبالون، رب لوبیا، شکر مزه‌دار شده سرو می‌کنند.

مردم چین به پای مرغ

  • در برخی دیگر از مناطق چین از پا و پنجه مرغ غذاهای سنتی متنوعی تهیه می‌کنند، غذاهایی همچون یابوزی، لو جی ژوا (پای مرغ ترش شده)، سوپ بادام زمینی که یک نوع سوپ رقیق است را به همراه سس سویا، دانه فلفل سیچوانی، سس سرکه برنج، طبخ و سرو کرده، از جمله این غذاهاست.
  • علاقه و تقاضای زیاد مردم چین به پای مرغ سبب شده تا برخی از افراد به فکر طعم‌دار کردن پا و پنجه مرغ با رسپی‌های مختلف باشند، و پس از بسته‌بندی در کیسه‌های پلاستیکی و یا وکیوم شده نسبت به عرضه و فروش این غذاها در سوپر مارکت‌ها، هایپرها و دیگر فروشگاه‌های مواد غذایی اقدام کنند.
  • در کشورهایی همچون روسیه، اوکراین، رومانی و مولداوی پای مرغ پاک شده را پس از مزه‌دار کردن، با سبزیجات مختلف طبخ کرده و پس از سرد شدن نوعی آیسپک به نام (kholodets) تهیه می‌کنند. و در برخی دیگر از مناطق پای مرغ را به همراه مرغ می‌پزند تا ژلاتین موجود در آن خاصیت و طعم غذا را متفاوت‌تر کند.
  • مردم کشور اندونزی غذایی به نام سوتو دارند که نوعی سوپ سنتی تند می‌باشد و در آن از پای مرغ استفاده می‌کنند. این سوپ تند، رنگی مایل به زرد و شفاف دارد که چاشنی آن ادویه‌هایی همچون موسیر، زنجبیل، زردچوبه، سیر، سویا، لیمو ترش و … می‌باشد و همچنین به همراه کرفس، کلم، رشته و برنج سرو می‌شود.
  • یکی دیگر از روش‌های سرو پای مرغ در کشورهایی همچون اندونزی، جاکارتا و برخی از مناطق چین، سرو به صورت سوپ می‌باشد که معمولا با استفاده از آب مرغ، پای مرغ، سیب زمینی، موسیر، سبزیجات، هویج، سیرو فلفل سیاه تهیه می‌شود. در مناطقی دیگر نیز پای مرغ پاک شده و سرخ شده را به عنوان میان‌وعده‌ای با نام (کراکر پای مرغ) سرو می‌کنند.
  • در اندونزی پای مرغ پاک شده و بدون استخوان یک غذای لذیذ و محبوب برای کودکان و حتی نوزادان می‌باشد. این غذا در کنار برنج بخارپز شده، جگر و آب سبزیجات طعم بهتری پیدا می‌کند. و دلیل علاقه خانواده‌ها به این غذا کلاژن و ژلاتینی است که در پای مرغ وجود دارد و برای رشد استخوان، مفاصل، ناخن و پوست کودکانشان بسیار مفید است.
  • علاوه بر استفاده از پای مرغ در خورشت‌ها، نوعی سوپ وجود دارد که محتویاتی همچون موز سبز، سیب زمینی و برخی سبزیجات دارا بوده، که مردم جامائیکا علاقه زیادی به آن دارند.

صادرات پا مرغ از ایران به چین

  • کره‌ای‌ها پای مرغ را با نام (Dakbal، دکبال) می‌شناسند که با سس فلفل قرمز کبابی و یا سرخ می‌شود، که عموما به صورت بدون استخوان سرو می‌شود و علاوه بر استفاده به عنوان سوپ و یا وعده غذایی کامل، در کنار مشروبات الکلی و آبجو نیز به عنوان طعم دهنده از آن استفاده می‌کنند.
  • در مناطقی از کشور مالزی از پای مرغ در تهیه سوپ استفاده می‌کنند و همچنین پس از پاک کردن استخوان‌ها در سبزیجات و ادویه‌های مختلف پای مرغ طعم‌دار شده و سپس در روغن نخل سرخ و آماده سرو می‌شود.
  • پای مرغ در مکزیک با نام (پاتیتاس) شناخته می‌شود و در میان مردم مکزیک بسیار محبوب و پُر طرفدار است. پاتیتاس در بسیاری از سوپ‌ها، خورش‌ها، دسرها و در کنار برنج مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این پاتیتاس را به صورت سرخ شده، با نان و با سس‌های مختلف سرو می‌کنند.
  • در بخش‌هایی از مکزیک دستفروشان خیابانی نوعی غذا با نام (پسکوئزو) می‌فروشند که اصلی‌ترین مواد تشکیل دهنده آن گردن و پای مرغ می‌باشد، و همراه با سند تند والنتینا برای مشتریان سرو می‌شود.
  • فیلیپین نیز یکی از مقاصد پای مرغ پاک شده صادراتی می‌باشد، که معمولا در وعده‌های غذایی خود به صورت کبابی این محصول را سرو می‌کنند. قبل از کباب کردن پای مرغ، آن را در ادویه‌های مختلف، ترشی‌جات، کالامانسی و شکر قهوه‌ای مرینیت کرده و در برخی مناطق فیلیپین یک غذای خیابانی محبوب به شمار می‌آید.
  • پای مرغ در کشور پرتغال نیز خواهان بسیاری دارد، که عموما آن را در برنج سرخ شده همراه با ادویه‌جات و روغن زیتون طبخ می‌کنند. عطر و طعم گشنیز در پای مرغ می‌تواند یک تجربه متفاوت باشد، همچنین پامرغ در انواع خورش با حبوبات هم بسیار خوش طعم و لذیذ می‌شود.
  • در آفریقای جنوبی نیز بسیاری از افراد به پای مرغ علاقه‌مند هستند و عمدتا آن را به صورت کبابی و یا استفاده در سوپ مصرف می‌کنند. علاوه بر آن از پای مرغ پاک شده به عنوان میان وعده‌ نیز استفاده می‌شود.
  • ترکیب سبزیجات مختلف، سس‌های تند و ترش، برنج بخارپز شده و یا سرخ شده و همچنین ادویه‌جات مختلف در کنار هم غذایی محبوب برای تایلندی‌ها به شمار می‌آید. اگر به کشور تایلند سفر کرده باشید حتما در بسیاری از خیابان‌ها شاهد سرو و فروش پنجه و پای مرغ به صورت دسر، سالاد، میان وعده، سوخاری، سوپ و … در رستوران‌ها، غذاپزی‌ها و یا توسط دست‌فروشان خیابانی بوده‌اید.

پای مرغ پاک شده صادراتی ایران

  • همانطور که بیان شد پای مرغ در بسیاری از غذاهای تایلندی‌ها استفاده می‌شود. با این تفاسیر کشور تایلند نیز می‌تواند یکی از مقاصد پای مرغ پاک شده صادراتی ایران باشد.
  • در اکثر نقاط ایران ذائقه مردم به گونه‌ای‌ست که اغلب از پای مرغ برای تهیه سوپ استفاده می‌کنند و کمتر شاهد سرو غذاها، دسرها، سالادها و میان‌وعده‌های مختلف با استفاده از پای مرغ پاک شده هستیم.

مواردی که در بالا نام برده شد فقط تعدادی از غذاهای متنوع و محبوبی است که مردم نقاط مختلف دنیا از آن‌ها استفاده می‌کنند.

 

انواع پای مرغ

شاید این امکان وجود نداشته باشد که همچون بسیاری از محصولات دیگر برای پای مرغ استاندارد خاصی تعریف کنیم، ولی با توجه به عواملی همچون نیاز مشتری، درخواست نسبت به ابعاد و یا ظاهر پای مرغ، رنگ و یا تمیزی پای مرغ و عواملی از این دست می‌توانیم انواع مختلف پای مرغ را در دسته‌بندی‌های مختلف قرار دهیم.

در این بخش توضیحاتی در رابطه با انواع پای مرغ صادراتی خدمت شما عزیزان ارائه شده،

  • پای مرغ تازه

در برخی مناطق تازه بودن و منجمد نبودن مواد غذایی حائض اهمیت می‌باشد. در بسیاری از هایپر پروتئین‌ها نیز شاهد همین موضوع هستیم که مشتریان درخواست گوشت، مرغ، ماهی، میگو و پای مرغ تازه و یا به اصطلاح گرم را دارند. در مناطقی که کشتارگاه وجود دارد این امکان هست که مشتریان بتوانند محصولات پروتئینی مورد نیاز خود را به صورت کشتار روز و تازه تهیه کنند.

پای مرغ تازه صادراتی

محصولات پروتئینی تازه به نسبت محصولات فریز شده از قیمت بالاتری برخوردار بوده و سعی می‌شود تا با کیفیت بالاتری نیز به بازار عرضه شوند. به طور معمول محصولات تازه فله کیفیت بسیار مطلوبی نیز دارند.

در بسیاری از فروشگاه‌ها نیز محصولات پروتئینی را در بسته‌بندی‌هایی با تاریخ مصرف دو یا سه روزه برای استفاده مشتریان خود ارائه می‌کنند.

  • پای مرغ منجمد

عوامل مختلفی در کنار هم سبب می‌شوند تا بسیاری از محصولات در دمای زیر صفر منجمد شده و در زمان نیاز به بازار ارائه شوند.

به عنوان مثال می‌توان به ایجاد توازن بین عرضه و تقاضای یک محصول، نگهداری محصول برای استفاده در فصل‌های دیگر که امکان استفاده محصول تازه در آن فصل نیست، کنترل قیمت محصول در بازار در بازه‌های زمانی مختلف، امکان صادرات محصول به شهرها و یا کشورهای دیگر، انبار کردن محصول تولیدی مازاد مصرف بازار، نگهداری محصول برای زمان طولانی‌تر و عواملی از این دست اشاره کرد.

صادرات پای مرغ منجمد

پنجه و پای مرغ پاک شده صادراتی نیز از جمله محصولاتی می‌باشد که به دلیل خواص بی شمارش مشتریان بسیاری در سراسر جهان دارد. تهیه و طبخ غذاهای متنوع با پای مرغ در کشورها و فرهنگ‌های مختلف در تمام فصول سال سبب شده تا صادرات این محصول به اقصی نقاط دنیا رونق بسیار چشمگیری داشته باشد.

تقاضای مشتریان در بازه‌های زمانی مختلف، حفظ ظاهر و کیفیت پای مرغ، طولانی بودن مسافت کشور مبدا تا کشور مقصد، جلوگیری از فاسد شدن پای مرغ در حین بارگیری و حمل تا بازار مقصد، از جمله دلایلی هستند که تولیدکنندگان و تجار را جهت منجمد کردن و انبار کردن پای مرغ و ارائه در زمان مناسب به بازار ترقیب می‌کنند.

در رابطه با پای مرغ منجمد صادراتی باید مواردی همچون نوع بسته‌بندی، دمای نگهداری محصول، ابعاد و تعداد پای مرغ در هر بسته‌بندی، توجه به نیاز مشتری با توجه به استاندارد کشور مقصد را در نظر گرفت تا بتوان محصولی درخور و متناسب با استانداردهای کشور مقصد تولید و عرضه کرد.

شما عزیزان جهت دریافت مشاوره و خرید انواع پنجه و پای مرغ پاک شده منجمد صادراتی در تناژ بالا می‌توانید با کارشناسان ما (09120681678) در ارتباط باشید.

  • پای مرغ پخته شده

یکی دیگر از انواع پنجه و پای مرغ موجود در بازار، پای مرغ پخته شده می‌باشد که همچون بسیاری از محصولات غذایی و غذاهای آماده یا به صورت کامل پخته شده و در زمان مصرف نیاز به گرم کردن دارند و یا به صورت نیم پز بوده و با توجه به دستور پخت و یا ذائقه مشتری با دیگر مواد غذایی طبخ و آماده مصرف می‌شود.

صادرات پای مرغ پخته شده

پای مرغ پاک شده و پخته شده را می‌توانید با طعم‌های مختلف و یا به صورت خورش‌های آماده در ظروف مناسب و یا وکیوم در پلاستیک‌های مخصوص جهت گرم کردن در آب جوش مورد استفاده قرار دهید. این نوع پای مرغ در بسیاری از هایپرها و فروشپاه‌های مواد غذایی در نقاط مختلف جهان یافت می‌شوند.

  • پای مرغ گوشتی

پنجه و پای مرغ پاک شده ممکن است به صورت استخوانی و یا گوشتی باشد. با توجه به نوع طبخ پای مرغ در فرهنگ‌ها و ذائقه‌های مختلف می‌توان از پای مرغ استخوانی در تهیه انواع دسرها، خورشت‌ها، میان‌وعده‌ها، سوخاری، اسنک،پخته و خشک شده و یا به عنوان تنقلات استفاده کرد.

صادرات پای مرغ گوشتی

در برخی مناطق از پای مرغ گوشتی در غذاهایشان استفاده می‌کنند، به این صورت که پوست آن را تمیز کرده و بعد از مزه‌دار کردن به صورت کبابی پنجه و پای مرغ را مورد استفاده قرار می‌دهند.

  • پنجه مرغ

خواص و طعم مطلوبی که در کنار ادویه‌ها و دیگر مواد غذایی با پای مرغ برای علاقه‌مندان به این محصول وجود دارد، باعث شده تا افراد به سمت طبخ و تهیه غذاهای متنوع با پای مرغ سوق داده شوند. در برخی غذاها از قسمت پایینی پای مرغ یعنی پنجه مرغ به تنهایی در تهیه غذاهایشان استفاده می‌کنند که با ذائقه آن‌ها بسیار همخوانی داشته و از مصرف این نوع غذاها لذت می‌برند.

صادرات پنجه مرغ

شاید این نکته برای شما جالب باشد که پنجه و پای (پاچه) مرغ هر کدام به تنهایی نیز در بسته‌بندی‌های مختلف با توجه به سفارش مشتری عرضه می‌شوند. به این صورت که بسته به نیاز مشتری پنجه و یا پای مرغ با تعداد و چیدمان مشخص برای مصرف مشتریان در بازار عرضه می‌شوند.

  • پای مرغ++ (chicken feet plus)

پنجه و پای مرغ پس از تمیز شدن به طور کامل، یعنی گرفتن پوست‌های اضافه و ناخن‌ها در بسته‌بندی‌های مختلف تقسیم‌بندی و طبقه‌بندی می‌شوند. بالاترین استانداردی که برای پای مرغ پاک شده صادراتی وجود دارد اصطلاحا پای مرغ + + می‌باشد که مورد تایید کشورهای مختلف بوده و شما عزیزان جهت تهیه آن در تناژ بالا می‌توانید با کارشناسان (09120681678) مجموعه سفیدخانی در ارتباط باشید.

 

خواص پای مرغ

پای مرغ علاوه بر طعم خاصی که در انواع غذاها ایجاد می‌کند، خواص بی شماری نیز دارد که بسیاری از افراد به منظور بهره‌مندی از خواص بسیارش از آن استفاده می‌کنند. در ادامه به چند نمونه از خواص پای مرغ اشاره کرده‌ایم؛

به طور کلی از مهم‌ترین خواص پای مرغ می‌توان به تقویت استخوان‌ها، حفظ جوانی  و شادابی پوست، تقویت سیستم ایمنی بدن، کنترل میزان قند خون، ترمیم و بازسازی پوست، کاهش فشار خون، جلوگیری از سکته و یا حمله قلبی، پیشگیری از نرمی و افتادگی استخوان، کمک به کاهش درد مفاصل، تقویت سیستم عصبی و ایمنی در بدن مادر و جنین، کمک به افزایش حالت کشسانی و انعطاف پذیری پوست، دارا بودن حجم زیادی از کلسیم و کلاژن اشاره کرد.

در همین بخش به صورت تخصصی نیز به دیگر خواص پای مرغ اشاره کرده‌ایم و از شما دعوت می‌کنیم تا با ما در ادامه همراه باشید.

  • تقویت استخوان‌ها با پای مرغ

پای مرغ به دلیل دارا بودن ویتامین‌های B12، B6  Dو همچنین حجم زیاد کلسیم و کلاژنی که در خود جای داده، تاثیر بسیار زیادی در حفظ سلامت و استحکام استخوان‌ها دارد. این مزیت پای مرغ نه تنها برای کودکان بلکه برای افراد مسن و همچنین زنان در دوران بارداری و یا پس از یائسگی که ممکن است دچار افتادگی استخوان شوند، بسیار مفید است.

  • شادابی پوست با پای مرغ

همانطور که قبلا هم گفتیم پای مرغ سرشار از کلسیم و کلاژن است که وجود این دو ماده برای پوست بسیار مفید بوده و به ارتقای کیفیت سطح پوست نیز کمک بسزایی می‌کند. طبق تحقیقات کلاژن می‌تواند انعطاف‌پذیری، هیدراتاسیون و حالت کشسانی پوست را افزایش دهد و در کاهش چین و چروک نیز بسیار موثر است.

شادابی پوست با پای مرغ

ویتامین Eدر ترمیم و بازسازی پوست بسیار موثر است و همچون یک آنتی‌اکسیدان قوی عمل می‌کند، که در پای مرغ این ویتامین نیز وجود دارد.

  • کاهش درد مفاصل با پای مرغ

پای مرغ در کاهش دردهای مفصلی نقش بسزایی دارد، طوری که می‌تواند در تقویت و درمان مشکلات افرادی که دچار نرمی استخوان هستند بسیار موثر باشد، دلیل این امر وجود گلوکز و کلاژن موجود در پای مرغ است که به بازسازی بافت‌های آسیب دیده در مفاصل کمک می‌کند و در درمان آرتروز نیز بسیار تاثیرگذار است.

  • کنترل دیابت و سطح قند خون با پای مرغ

جالب است بدانید که پای مرغ به دلیل دارا بودن گلوکزامین نه تنها در کاهش درد مفاصل موثر است، بلکه در کنترل سطح قند خون و کاهش دیابت نیز تاثیرگذار است. این ماده موثر موجود در پای مرغ جذب قند در روده را کاهش داده و باعث افزایش انرژی در عضلات می‌شود.

  • بهبود عملکرد قلب و عروق با پای مرغ

آرژنین که یکی از انواع آمینواسیدهای چرب نامتقارن است در پای مرغ به وفور یافت می‌شوند، که نقش این ماده در بدن کاهش فشار خون و ایجاد تعادل در کلسترول خون می‌باشد. آرژنین باعث باز شدن عروق و در نهایت باعث بهبود عملکرد و سلامت قلب می‌شود.

علاوه بر آرژنین، اسیدهای چرب و امگا3 نیز از جمله موادی هستند که در پای مرغ می‌توان یافت، که نقش بسیار موثری در کاهش التهابات عروق، کاهش کلسترول بد، کمک به حفظ سلامت قلب و عروق، پیشگیری از بیماری‌های قلبی و همچنین جلوگیری از حملات و سکته قلبی دارد.

  • سلامت جنین با پای مرغ

زنان باردار با مصرف پای مرغ به طور منظم در دوران بارداری می‌توانند به سلامت فرزند خود کمک کنند. دلیل این امر وجود مقدار زیادی مواد مغذی همچون فسفر، روی، کلسیم، مس، ویتامین‌های گروه B و بسیاری از دیگر ویتامین‌ها در پای مرغ است، که باعث تقویت سیستم عصبی و عضلانی در جنین شده و همچنین از انسداد لوله عصبی جنین و سایر اختلالات جلوگیری می‌کند.

علاوه بر مواردی که بیان شد ویتامین  B12موجود در پای مرغ تاثیر بسزایی در جلوگیری از اختلالات خونی در جنین دارد، که با مصرف پای مرغ مادر این ویتامین را جهت تغذیه فرزند خود جذب می‌کند.

((البته باید این مورد را در نظر داشته باشید که مصرف هر نوع غذا و یا دارو در دوران بارداری بهتر است با مشورت پزشک صورت پذیرد.))

 

خرید اینترنتی پای مرغ

امروزه با گسترده شدن دنیای ارتباطات افراد در سراسر جهان معاملات تجاری خود را نیز گسترش داده و برایشان این امکان میسر شده تا بتوانند به راحتی محصولات خود را به صورت غیر حضوری در بستر اینترنت جهت عرضه به مشتریان خود ارائه دهند.

خرید اینترنتی پای مرغ

خرید و فروش محصولات به صورت اینترنتی مزایای بسیاری دارد که افراد می‌توانند از این مزایا بهره‌مند شوند، به عنوان مثال عدم نیاز به حضور در انبار فروشنده در کشور مبدا، عدم نیاز به حمل پول نقد،، سرعت بالا در انجام معاملات، امکان مقایسه محصولات مختلف و مقایسه قیمت‌ها، امکان دریافت مشاوره رایگان و مواردی از این دست.

در بخش‌های قبلی به مقاصد پای مرغ پاک شده صادراتی ایران اشاره کردیم، که کشور چین یکی از اصلی‌ترین بازارهای پنجه و پای مرغ صادراتی ایران به شمار می‌آید. با در نظر گرفتن مسافت بین دو کشور به راحتی می‌توان درک کرد که خرید پامرغ به صورت اینترنتی تا چه میزان به سرعت بخشیدن در روند انجام معاملات می‌تواند موثر باشد.

پای مرغ پاک شده صادراتی ایران

فعالان اقتصادی و تجار عزیزی که در بازارهای مختلف کشور چین حضور داشته به راحتی می‌توانند با استفاده از راه‌های ارتباطی مختلف با کارشناسان ما (09120681678) ارتباط گرفته و جهت دریافت مشاوره رایگان، رفع ابهامات و سوالات خود و همچنین خرید انواع پای مرغ پاک شده از طریق سایت www.sefidtc.ir با ما در تماس باشند.

 

عوامل تاثیرگذار در قیمت پای مرغ

عوامل بسیاری در قیمت تمام شده پای مرغ برای مشتری می‌توانند تاثیرگذار باشند، که تماما با توجه به درخواست و سلیقه مشتری متغیر بوده و خریدار این امکان را دارد که با توجه به نیاز و شرایط بازار هدف خود آن‌ها را تغییر دهد.

عوامل تاثیرگذار در قیمت پای مرغ

برای مثال به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • بسته‌بندی پای مرغ

بسته بندی پای مرغ ممکن است به صورت تکی، چندتایی، 300 گرمی، 1000 گرمی، وکیوم شده در پلاستیک، کارتن‌های 5 یا 10 کیلوگرمی، فله و یا در وزن و بسته‌بندی‌های دلخواه مشتریان متغیر باشد، و معمولا قبل از ارسال سفارش این موارد با خریدار هماهنگ شده تا بتوانند به راحتی محصولات خود را در بازار ارائه دهند.

  • حجم خرید پای مرغ

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت پای مرغ می‌تواند حجم محصول سفارش داده شده از طرف مشتری باشد. به طور معمول خریدهای در حجم بالا با خود تخفیف به همراه دارد. از طرفی در مرسوله‌های صادراتی به دلیل طی مسافت و هزینه‌های حمل سفارشات در حجم و وزن کم خیلی مقرون به صرفه نیست.

  • کیفیت پای مرغ

همانطور که در بخش‌های قبلی نیز اشاره کردیم کیفیت پنجه و پای مرغ پاک شده صادراتی تماما یکسان نبوده و با توجه به پارامترهای مختلف می‌تواند متفاوت باشد.

در برخی کشورها لحاظ شدن موارد بهداشتی و کیفی از لحظه تمیز کردن پای مرغ تا آخرین مرحله فرآوری، بسیار مهم بوده و مشتریان تمایل به خرید و مصرف محصولات باکیفیت بالاتر از هر لحاظ را دارند.

  • برند پای مرغ

همچون بسیاری از محصولات موجود در بازارهای جهانی، محصولات غذایی برند نیز توانسته‌اند در میان خریداران بسیار مطرح باشند، طوری که بسیاری از افراد به دلیل طعم، نوع مرینیت و سبک خاص طبخ برخی از غذاها ترجیح می‌دهند تا از برندهای معروف در محصولات مختلف استفاده کنند، بدون شک برندهای مطرح مواد اولیه خود را از شرکت‌های معتبر و محصولات باکیفیت خریداری و تهیه می‌کنند.

با توجه به مطالبی که در بخش‌های مختلف این مقاله بیان شد لازم به ذکر است که مجموعه بازرگانی سفیدخانی در حال حاضر با بزرگترین کارخانه‌های تهیه و فرآوری انواع پنجه و پای مرغ پاک شده صادراتی در حال همکاری بوده تا بتواند نیاز مشتریان خود را در سراسر جهان برطرف کند. شما عزیزان جهت دریافت مشاوره و ارتباط با این مجموعه می‌توانید با کارشناسان ما (09120681678) در تماس باشید.

تماس با بازرگانی سفیدخانی

دیگران این موارد را نیز جستجو کرده‌اند:

فروش عمده پای مرغ در ایران

پای مرغ با برچسب حلال

chicken feet

فروش انواع پای مرغ صادراتی

پای مرغ صادراتی ایران

خرید پا و پنجه مرغ عمده

خرید و قیمت پای مرغ عمده

Chicken pie

فروش پای مرغ صادراتی فله

پای مرغ پاک شده فروش پای مرغ صادراتی

پای مرغ تمیز شده

پای مرغ خرید

قیمت پا مرغ

فروشندگان پای مرغ صادراتی

خریدار پای مرغ صادراتی

پا مرغ به انگليسي

پای مرغ قیمت

پای مرغ کیلویی چنده

قیمت پای مرغ 1403

قیمت پا مرغ امروز

پاچه مرغ

پای مرغ صادراتی

قیمت پای مرغ صادراتی

فروش پای مرغ صادراتی

بسته بندی پای مرغ صادراتی

فروشندگان پای مرغ صادراتی

خریدار پای مرغ صادراتی

پای مرغ صادراتی اصفهان

شرکت های صادراتی پای مرغ

صادرات پای مرغ

صادرکنندگان پای مرغ

صادرات پای مرغ به روسیه

صادرات پای مرغ به چین

خرید پای مرغ صادراتی

پای مرغ

فروش عمده پای مرغ صادراتی

فروشنده پای مرغ صادراتی

قیمت پای مرغ

لیست صادرکنندگان پای مرغ

پای مرغ عمده

خرید پای مرغ عمده

قیمت پای مرغ عمده

فروش عمده پای مرغ صادراتی

فروش عمده پای مرغ

پای مرغ فروش عمده

پای مرغ خشک شده

صادرات پای مرغ

استاندارد های صادرات پای مرغ

مجوز صادرات پای مرغ

شرایط صادرات پای مرغ به چین

شرکت صادرات پای مرغ

صادرات پای مرغ به چین

پای مرغ

صادرات پای مرغ به بلاروس

صادرات پای مرغ به روسیه

فروش و صادرات پنجه پامرغ به بلاروس و روسیه

فروش پنجه و پای مرغ پاک شده صادراتی مستقیم از تولیدکننده

خرید و فروش پای مرغ پاک شده

تولیدکنندگان پای مرغ

کارخانه بسته‌بندی پای مرغ

صادرات پای مرغ ایران به چین

پای مرغ غذای حیوانات

صادرات پای مرغ از ایران به چین

صادرات پای مرغ اصفهان

صادرات پای مرغ به ترکیه

صادرات پای مرغ به عراق

صادرات پای مرغ به دبی

قیمت پای مرغ برای صادرات

پای مرغ صادراتی

انواع پای مرغ

خرید پای مرغ برای صادرات

Export of Chicken Feet from Iran: A Lucrative Business Opportunity with Global Reach





:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: